Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2012-01-15

Skisseutfordring - SSS141

Jeg har kastet meg på nok en skisseutfordring, denne gang hos The Sweet Stop Sketch Challenge Blog. Skisse SSS141. Har dessverre ingen stempler fra dem, men jeg har brukt den flotte damen fra Stempelglede.
I tillegg deltar jeg på en utfordring hos Scrapperiket med tema "søm".

I am joining this week's sketch challenge at The Sweet Stop Sketch Challenge Blog. Sketch SSS141.
I do not have any of their stamps (yet), so I have used this beautiful lady from Stempelglede instead.


5 kommentarer:

Shelby Goolsby sa...

This is just gorgeous!! That image is beautiful and the papers and lace are just perfect. Thanks for joining us at The Sweet Stop.

Shannon White sa...

Goodness what a Beautiful image! Love the sepia tones and the Vintage dp's you paired with it too & the touch of lace is Wonderful! Thanks so much for playing along with us at The Sweet Stop!8-)

Sivic sa...

Her var det kommet mange fine kort!!
Koselig å være med på utfordringer også !

Anita sa...

Wow, this is gorgeous.

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig nyyydelig kort .)
Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket :)
Ønsker deg ei fiiin helg :)