Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2012-01-07

Nina's blog candy

Velkommen til min blog-candy!  Welcome to my blog candy (for international contestants, please write any comments in Scandinavian or English).

Regler:                                                                    
- Link fra din blog til min candy      
- Fyll inn informasjon under ”den blå frosken”
- Bare en gang pr person
Rules:
Link from your blog to my candy
- Subscribe under “the blue frog”
- Only one entry pr person

Så til hva candyen inneholder:
- Umonterte stempler
- Klistremerker, brads, pynt, bånd, glidelåser
What’s in the candy:
- Unmounted rubber stamps (all text in English)
- Stickers, bards, charms, ribbons, zippers










I tillegg sponser NorwayStamps denne stempelplata
This rubber stamps sheet is sponsored by NorwayStamps













Dersom det blir mer enn 50 deltagere vil jeg legge til mer i potten

If there are more than 50 contestants, I will add some more stuff to it

Candyen er åpen til midnatt 15. februar (norsk tid)
The candy is open until midnight 15th of February (Norwegian time)

Lykke til ! Good luck !

40 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Kjekt du ville være med på min candy og jeg vil selvfølge gjerne være med på din flotte blogcandy. Så da har jeg lagt meg til
:9

WencheP sa...

Klart jeg blir med på candyen din! Bare hyggelig å kunne hjelpe litt! Får håpe jeg er heldig da... :)

-Wenche

Sivic sa...

Kjekt med blogcandy!!
Er nok mange som ønsker seg denne : )

Ulrikke sa...

Kjempe fin blog candy! Og kjekk blogg med mye god inspirasjon :)

Crie Artezzanato sa...

Hi...

Thanks for the chance to win.
I've already posted it on my blog (sidebar)
www.crieartezzanato.blogspot.com
and I became a follower - crie artezzanato.

Hugs
Val Rodrigues

Anne Gro sa...

Så masse flott du lager! Legger meg til som følger hos deg:) Vil gjerne prøve lykken på candyen din. Ha en fin kveld :)

Kari`s Hobbyrom sa...

Vil være med på blogcandyen din. Har lagt meg til som følger. Håper du vil basøke min blogg.

Anna sa...

Kul med bloggcandy! Har aldrig köpt och jobbat med metallblomster tidigare, det har helt enkelt varit billigare med blomster i papper. Jag direktlänkade till candyt under grodan;)

Ha en god dag!

Rita sa...

Denne blir jeg gjerne med på :) Har lagt candyen i sidebaren og linket til deg :)

Klem Rita

Alana sa...

jeg klarer ikke legge inn bilde men har lagd en link. blir gjerne med jeg :) god helg ;(

Blog Sorteios sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Blog Sorteios sa...

Hi my dear...


I've already linked it on my blog http://blogsorteios.blogspot.com/

I am your follower - blogsorteios

Thanks for the chance to win this candy.

Big hugs
Reny Gomes

alzearte sa...

Thanks for the chance to win.
I've already posted it on my blog (sidebar)
http://alzearte.blogspot.com/2012/01/sorteio-15-de-fevereiro.html

sucesso

TinaLinn sa...

Vilken härlig candy, klart man vill vara med =) Länkat hit via min sidebar, och har blivit följare.

TinaLinn/http://tinalinn.blogg.se

Nina sa...

Thanks for the chance to win.

Laila.lovseth sa...

Jeg er såklart med :D

Guri sa...

Flott candy du har laga til. Har reklamert for candyen din i sidebar.

Elin sa...

Jeg må melde meg på her :) Flott blogg og candy. Velkommen til å delta på min give away!

Mamma sa...

Da har jeg lagt meg til som følger etter å ha kikket litt rundt her, du har en herlig blogg, gleder meg til å se mer fremover. Linker selvfølgelig til deg in sidebaren min. Velkommen til å ta en titt hos meg og, ha en fin dag!

Jeanett sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min:) Selvfølgelig vil jeg være med i trekningen av denne flotte candyen:)
Har linket til candyen i min sidebar.
Ønsker deg en flott søndag:)
Klem

Askepott sa...

Så spennende med candy. Nå har jeg linka til deg i sidebaren min. Får håpe at jeg har litt vinnerlykke da. :-))

Anita sa...

spennende candy du har :)

Du er lagt til i sidebaren min!

Ønsker deg en flott mandag!

Marit sa...

Takker for tilbudet om å være med!
Har lagt bilde i sidemenyen og linket tilbake til deg.

Mvh. Marit Linda

Jette Munkbøl sa...

Hej Nina

Jeg er ny følger har på din blog,
jeg vil gerne deltage i din skønne blogcandy:)
Jeg har lagt et link på min blog:)

Mange hilsner fra Jette

Jeanne/Shelle86 sa...

Jeg er også ny følger her... Hvor er det en lækker candy! Krydser fingre ;)

Wildflower sa...

Kjempe fin blog candy!
Jeg vil gerne deltage :)

Mvh Wildflower

Jok_96 sa...

Hej Nina!

Jag vill självklart vara med i din blogcandy. Håller tummar å tår.
Ha en fin helg.

Kram Johanna.

Inger Marie sa...

Flott blogcandy:))
Krysser fingrene for at jeg har trekt vinnerloddet:) Ta en tur i min blogg så kan du være med på min giveaway! Ha en fin lørdag:) Klem

❤ Kaia sa...

Denne vil jeg være med på ..
Klem fra Kaia

LindaSS sa...

For en herlig candy... krysser fingrene.. og så mye flott som finnes rundt på sidene dine da.. masse inspirasjon...

Bli også gjerne med på min candy som du finner i bloggen min http://lindasshobby.blogspot.com/

Klem LindaSS

Kjersti1982 sa...

Får ikke til sidebaren, så er er ett eget innlegg :)
http://kjersti1982-scrappeblog.blogspot.com/2012/02/blogcandy-hos-ninas-hobby.html
krysser fingrene :)

Lotta sa...

Hej Nina! Så skoj att du också har en blog candy! Klart jag vill vara med på din! kram Sandra

Helene Orskaug sa...

Ja, jeg er gjerne med på din Candy! Masse snadder du har her;o)

Husk at du kan linke opp din Candy hos meg - for mer publisitet!

Heleneklem

Labbo sa...

Kul med en bloggcandy! Jag är ganska ny i scrappandet och tycker det är jätteroligt att inspireras av personer som du. Jag länkade till bloggcandyt i min menyspalt. Ha det fint :)

Marita Johansson sa...

Vilken jättefin candy du har.
Har lagt bild med länk i min högra sidebar.

Fina alster du gör vääääldigt inspirerande

Kramis

Majsan sa...

ÅÅH vilken härlig candy :) har lagt länk i min sidebar och blivit följare :)

Oj vad mycket fina alster du gjort, kul att jag hittade dig :)

Kramiz Majsan

Rosalee sa...

You are so generous to be offering this wonderful candy Nina. I would so love to have a chance. I've linked to my sidebar and I'm a new follower. Thanks for the chance
Hugs, Rosalee

Siv sa...

Tusen takk for muligheten til å vinne! :)

L sa...

I'm a new follower, Nina. Please allow me to have a chance to win this beautiful set. :))

Hugs,
Lexi

Unknown sa...

Kjempefin candy! Jeg vil gerne være med! Problemet er bare det at når jeg prøver å registrere meg med mr.Linky kommer det ikke opp at jeg er med. Det er mulig den bare er litt treg. Ihvertfall har jeg forsøkt to ganger, så om daltakelsen min plutselig skulle poppe opp, var det ikke meningen å registrere meg flere enn en gang! Håper isåfall at du kan slette den ene.

Ihvertfall, tusen takk for sjansen til å vinne! :-)
Hilsen Sol