Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2012-01-20

One layer

Jeg er med på Ett Trykk's utfordring "One layer". Jeg har lagd to varianter med samme stempel. Det første har jeg brukt micro-perler på den ene delen, og på det andre har jeg brukt Glossy accent for å få en blank overflate
I'm joining Ett Trykk's challenge "One layer". Have used the same stamp on both cards. On the first I have used micro-beads and on the other Glossy Accents to get a glossy surface.






1 kommentar:

Jette Munkbøl sa...

Hvor er det smukt lavet,det skal jeg prøve:)