Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2012-01-08

Prinsessa og frosken

Da jeg kom over dette stemplet, "måtte jeg bare" ha det. Husket nemlig på da min yngste datter kom hjem en dag (da var hun 6 år) og annonserte at det ikke ble noen prins når man kysset en frosk, for det hadde nemlig hun prøvd !! (Små paddeunger 2-3 cm lange "oversvømte" området, og ungene lekte med dem).
Her er diverse kort med basis i det samme stemplet. De engelske tekstene er fra NorwayStamps's plate som er en del av blog-candyen min

The princess and the frog
When I found this stamps, I just "had to" buy it. When I saw it I remember when my youngest daughter, at age 6, came home from school and announced that kissing a frog doesn't turn it into a prince. She had tried !! So now we know :-D (Small frog-babies approx 1 inch long were all over the place and the kids played with them).
I've made some different cards based on the same stamp. All English text are from NorwayStamps (and a part of my candy)






1 kommentar:

craftymum sa...

hi Nina
so many gorgeous cards and I love all the gems you have used on them.
About the punches I will be selling.

Unfortunately I am not selling the MS flourish punch but I will list the others I am selling on my blog


Hugs Sarah x