Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2012-02-10

Min blogg-candy

Takk til alle som har meldt seg på blogg-candyen min så langt !
Jeg har bestemt meg for å legge til en 2 premie: Den samme stempelplaten som er en del av hovedpremien (også sponset av NorwayStamps) - engelske tekster.
Det er plass til flere deltagere - så det er bare å fortsette å melde seg på. Lykke til alle sammen !

Thanks to all of you who have joined my candy so far !
I have decided to add a second price to the candy - the same rubber stamps sheet as the one in the main price. Sponsored by NorwayStamps. With English texts. 
If you haven't joined my candy yet, please do so - good luck to everybody !

Candy link

1 kommentar:

Jette Munkbøl sa...

Hvor skønt med en ekstra chance, vild lækket stempel:)
Tak fordi du kikkede forbi min blog(jeg er vild med min "BIL") :)))

KH Jette