Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2009-09-28

Utfordring fra Solveig

Solveig kom med en flott utfordring - bruk "nettet" og lag et prosjekt. Her er mitt resultat (nett brukt som fiskegarn). Fisk og sjøstjerner er fra NorwayStamps, hovedmotiv er fra StampScapes

5 kommentarer:

Grete sa...

Flott løsning på utfordringen!!

Sivic sa...

Knalltøft!!

Grethe Røren sa...

Dette er bare såååååååå stilig Nina!!!! Jeg er så heldig å ha sett det "live" :)

Klem Grethe

Turid sa...

Skikkelig lekkert!!! - super løsning på
den "tenkebokskrevende" utfordringen:)

Ha en flott dag:)
Klemmer fra meg

Turid sa...

Jeg har allerede skrevet "skikkelig lekkert" -
men det rekker ikke...
Jeg er den heldige mottager av dette mesterverk, for det er det det er, alldeles supernydelig!!
Tusen hjertelig takk Nina!!!

Ha en kjempefin helg vennen:)
Klemmer fra meg