Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2009-09-14

ATC swap - tema høst

Jeg er vertinne for en ATC swap med tema "høst". Her er et av mine bidrag samt takkekort (i ATC størrelse) som alle deltage får. Tekstene er fra NorwayStamps

4 kommentarer:

Turid sa...

Først vil jeg gratulere deg med egen blogg:)

Så utrolig flotte ATCer du lager, LEKKERT!!!

Ha en fin dag Nina:)
Klemmer fra Turid

Håper det er OK at jeg linker til bloggen din??

Solveig sa...

Så flotte Atcer!

Ha en fin dag!

Grete sa...

Kjekke ATCer. Hiv over litt inspirasjon til meg da vel...

Nina sa...

Takk for koselige kommentarer.

Selvfølgelig er det OK at du linker til bloggen min Turid, jeg har gjort det samme til din :-D

Inspirasjon på vei over til Grete NÅ....

ha en fin uke :-)