Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2013-06-21

After Eight esker

Jeg har pyntet etpar After Eight esker - en liten sommerhilsen til et par lærere.
I have decorated  two After Eight boxes - a small summer greeting for a couple of teachers.

  

4 kommentarer:

Unni A sa...

Så nydelig sjokolade-esker! Flotte gaver!
Du lurte på hvordan jeg lagde snurringa på det steinalderkortet mitt. Her er en link med forklaring: http://stampartic.blogspot.no/2009/10/spin-card-tutorial-by-carola.html
Ikke så vanskelig. Lykke til hvis du skal prøve :)
klem Unni

TinaLinn sa...

Så underbart fina, och så mycket annat fint du gjort på sistone. Kram!

Patricia Garcia sa...

Love the boxes, pretty colors.

Hugs,
Patricia

Sivic sa...

Flotte sjokoladebokser, hadde visst ikke sett disse.....
Klem