Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2013-02-06

Pulsvarmere

Jeg har strikket noen pulsvarmerer etter ide fra Desiree. Brukte litt restegarn jeg hadde liggende og ga dem bort i gave. De ble veldig godt mottatt.

I've knitted some wrist warmers - idea by Desiree. Have given both pairs away and the receivers loves them :-)

Jeg er med på følgende utfordring:/I'm joining following challenge:
One stop craft challenge - 214 Anything goes




3 kommentarer:

Sivic sa...

Så flotte de ble!!
Har jo sett den ene under strikking og den var fin :)
Snakkes i morgen, klem

Dewi Lestari sa...

It's gorgeous
Thanks for joining at One Stop Craft Challenge: Anything Goes
Hugs
Dewi

Elizabeth sa...

Her var det mye kretivt og flott! Disse var lekre og ser deilige ut- jeg er helt avhengig av pulsvarmere hele vinteren- og disse var virkelig fine! Takk for at du følger bloggen min! Klem, Elizabeth