Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2012-11-12

Nisse ATCer

Jeg var med på en swap (bytting) på Pairfesten og lagde noen søte nisser som jeg fant ut at jeg kunne bruke på dem. Nissen er fargelagt med Dylusions (Postbox red) - liker virkelig den rødfargen, men fargen var ikke så enkel å jobbe med som feks H2O (det kan også skyldes papiret, for det var ganske glatt). I tillegg har jeg pyntet med glitter lim, "saueull" (Liquid-et-eller-annet som blåser seg opp når det varmes opp) og noe "snø".

I joined an ATC swap at Papirfesten, and I made some small santas (nisse). They are coloured with Dylusions, I love the red colour but I'm not too happy with the colouring (maybe the paper is to glossy or maybe other colouring tools like H2O are better). In addition I've added some glitter glue and "snow"



1 kommentar:

Grete sa...

Koselig liten nisse.