Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2012-08-17

ATCer

Jeg har blitt med på en ATC swap (bytting) med team frukt/bær.
Etter litt tenking fant jeg frem det eneste stemplet jeg har med frukt eller bær: Et jordbær fra Magnolia. Så gravde jeg i en haug med gammelt pyntepapir og fant noe pyntepapir med "bær-motiv". Deretter tok jeg frem et gammelt leksikon og skar ut diverse definisjoner om ulike frukt og bær. Selve jordbærene ble enkelt stemplet på rød kartong, belagt med litt glitterlim og til slutt fikk noen "Glossy Accents" mens andre fikk "Crackle Accents".

I've joined an ATC swap with Fruit&Berries as a motive. The only fruit/berry related stamp I have is a strawberry from Magnolia. I stamped on red paper and used some glitter glue in addition to either "Crackle accents" or "Glossy Accents". Added some definitions about different fruits and berries.






Så lagde jeg en ATC til vertinnen i samme papir, men et annet motiv. Stempel fra NorwayStamps. Pyntet med blonder og perler.
I made an ATC to the hostess in the same paper, but with a different motive. Stamp from NorwayStamps.



Ingen kommentarer: