Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2012-07-06

Tag bok

Endelig kan jeg få vist frem denne tag-boken som er laget til Grete's 50-års dag (kunne ikke publisere den før hun hadde fått den....). Jentene mine har vært med og pyntet inni. Her er noen av sidene og taggene.
Finally I can publish this tag book made for Grete on her 50th years birthday (could not publish it until she's received it....). My girls have decorated some of it. Here are some of the pages/tags. Enjoy.









2 kommentarer:

Grete sa...

Og jeg er den heldige mottaker. Tusen takk!!
Hilsen Grete

TinaLinn sa...

Den var jättefin, så roligt att få en sådan =) Har tänkt göra ett sånt album jag med, men har fortfarande inte blivit av. Men nu fick jag lite mer inspiration =) Ha det gott!