Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2011-07-31

Enda et konfirmasjonskort

Dette kortet er laget som en S (stående) - kantet med punch fra Martha Stuart. Inni er det en vellum konvolutt med et kort og plass til penger. Tekst fra NorwayStamps

1 kommentar:

Anne May sa...

Hei!
Kjempe flott kort og så nydelige farger:)

Takk for en hyggelig kommentar:)

Her er fremgangsmåten på trappekort:

Kartong/mønsterpapir: 15 x 30 cm
Preg: 2,5cm - 5cm - 10cm - 15cm - 22,5cm
I hver brett untatt den nest nederste(smaleste)har jeg brukt en MS hjørne puncher.Jeg har punchet på begge sider av bretten.Håper du forstår hva jeg mener hvis ikke får du sende en mail.

Ha en fin uke:)