Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2013-03-31

Konfirmasjonskort i bølgepapp

Jeg har laget et konfirmasjonskort med bølgepapp som basis for selve kortet. Det gir en annen og morsom effekt, og mange spennende muligheter til pynt. Frimerke og post stempler fra NorwayStamps og pyntepapir fra Kort&Godt. Innsiden er pyntet som et postkort klar til å skrives på.

I've made a card with cardboard as a base. This gives another and funny effect with a lot of other options to decorate. Post stamps from NorwayStamps and paper from Kort&Godt. The inside is decorated as a postcard ready to be used.




2013-03-23

Diverse kort

Ble lagd noen kort til på Papirfesten, og her er et lite utvalg - både doble z-kort og doble lommekort:



2013-03-21

Vintage bilde

På Papirfesten var jeg på kurs og lagde dette vintage bildet

2013-02-06

Pulsvarmere

Jeg har strikket noen pulsvarmerer etter ide fra Desiree. Brukte litt restegarn jeg hadde liggende og ga dem bort i gave. De ble veldig godt mottatt.

I've knitted some wrist warmers - idea by Desiree. Have given both pairs away and the receivers loves them :-)

Jeg er med på følgende utfordring:/I'm joining following challenge:
One stop craft challenge - 214 Anything goes




Bits & Pieces Giveaway


C'est magnifique kits har en flott Bits&Pieces Giveaway.
Denne er nå avsluttet


2013-02-03

Sjokoladeeske

Jeg har prøvd meg på en sjokoladeeske til Mokkabønner med det samme pyntepapiret som jeg brukte for AfterEight dispenseren min (forrige innlegg). På toppen av lokket har jeg en tekst om sjokolade, litt blomster og perler. Og inne i lokket har jeg en annen tekst (NorwayStamps) og litt perler.

I've made a chocolate box with the same paper as the After Eight dispenser (previous post). Text on top about chocolate, some flowers and beads. Inside another text and beads.

Jeg deltar på følgende utfordring/I'm joining the following challenge:

Card and Scrap - #48 BRUG ET STEMPEL! TEKST- ELLER MOTIV



2013-01-15

After Eight dispenser

Jeg har laget en dispenser til After Eight - til variasjon for de vanlige "hylsene" jeg bruker å lage. Nå fikk jeg også brukt det nye sjokolade stemplet jeg har kjøpt - digger den teksten :-) Pyntearket jeg brukte var så dekorativt i seg selv, så jeg har bare pyntet med litt blomster, metallpynt og diamanter.
Dette er en vertinnegave klar til vi skal på nabofest neste helg.

I've made a dispenser for After Eight chocolate. Have used my new chocolate stamp - love the text (translated it means: "You'll find real pleasure in a box of chocolate") This is a gift for the hostess when we're going to a party for the neighbors next week end. The paper is so decorative in it self, so I have just added a few flowers, metal charms and diamonds.

Jeg er med på følgende utfordringer/I'm joining these challenges:
Scrappin' all over - #8 Vertinnegave
Paper Crafting Journey - Anything goes
Kreativ scrapping - #1 New beginnings
Nordsalten Hobbyklubb - #68 Alt er lov